Графский кондитердик үйү. Бишкек шаарында жана Чүй облусунда 15 фирмалык кондитердик дүкөн. 2001-жылдан бери рынокто.
Профилдин аталышы түзүлдү
КД ГРАФСКИЙ – кондитердик азыктарды өндүрүүчү SMM кампаниясынын максаты - бренддин маалымдуулугун жогорулатуу жана жаңы кардарларды тартуу;
НАТЫЙЖАКонтент-план стратегиясы:- Барак бренд өзүнүн миссиясында көтөргөн жылуулукту, үй-бүлөнү жана туруктуулукту чагылдырат.
- Фирмалык баннерлер түзүлүп, визуалдык мүчүлүштүктөр тазаланып, бардык кондитердик азыктар жаңыча, комфорт, боорукер жана тынч атмосфера, бренддин жүзү жана азыктарды сатып алган адамдардын эмоциялары аркылуу көрсөтүлдү.
- Модалуу, маалыматтык, көңүл ачуу жана сатуу мазмуну колдонулат.
- Продукциянын табигыйлыгына жана аудиториянын эмоцияларына басым жасалган тексттер, достук баарлашуу атмосферасын түзүүчү жөн гана жеткирилген текст.
Тапшырма:
Аудиториянын өсүшүн жана TT дүкөндөр тармагына агымын жогорулатуу, мазмунга тартуу, түз сатуу.
Натыйжа:
2021-жылдан 2024-жылга чейинки мезгилде жазылуулардын көбөйүшү 28 миңди түздү.
Бардык жарнамалык эсептер Мета эрежелерине ылайык конфигурацияланган жана байланышкан.
Максаттуу аудиторияны издөө үчүн географиялык пункттарда да, бүткүл өлкө боюнча да бир катар анализдер жана сыноолор жүргүзүлдү.
Бүгүнкү күндө эффективдүү ишке киргизүү үчүн так инструменттер чогултулуп, айлык планды аткаруу үчүн алгоритмдер иштелип чыкты.
Ай сайын түз сатуу максаттуу жарнак ишке киргизилет.
Милдеттери:
Социалдык тармактарда маркетингди ишке ашыруу, онлайн заказдарды бириктирүү, ТТ агымын көбөйтүү, Ребрендинг, лоялдуулук программасын иштеп чыгуу, Жарнама жана өнөктөштүк, фирмалык таңгактоо жана жеткирүү.
Учурдагы чечимдер:
Биз мазмунду жеткирүү концепциясын толугу менен өзгөрттүк, онлайн буйрутмалар үчүн да, айрым TT дүкөндөрүнүн агымын көбөйтүү үчүн да бир нече жарнамалык кампанияларды баштадык.
Биз басма материалдарды жаңырттык жана пландаштырылган лоялдуулук программаларынын бирин ишке киргиздик.
Виктория, кутман кеч.
Мен сиздин салымыңыз боюнча пикир калтыргым келет
биздин компаниянын өнүгүүсүндө.
Натыйжалар үчүн иштөөнү жана эң кыска убакыттын ичинде пландаштырылган көрсөткүчтөргө жетишүүнү каалаганыңызды белгилеңиз. Кызматташтыгыңыз үчүн рахмат)))